O nas

Magdalena Wolska specjalista fizjoterapii, mgr fizjoterapii

Na co dzień pracuję w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitcyjnym w Zakopanem.

Dyplom magisterski zdobyty na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Rzeszowskiego. Licencjat ukończony na PPWSZ w Nowym Targu. Tytuł specjalisty fizjoterapii uzyskany w 2016 roku.

Autor następujących tekstów opublikowanych na łamach czasopisma „Praktyczna Fizjoterapia i Rehabilitacja”:

• “Endoprotezoplastyka stawu biodrowego – przykładowe możliwości fizjoterapii przed i po operacyjnej”
  • ”Choroba zwyrodnieniowa stawów biodrowych –rola fizjoterapii w zapobieganiu leczeniu operacyjnemu”
  • “Najczęstsze błędy i niewłaściwe przeświadczenia fizjoterapii w chorobie zwyrodnieniowej stawów biodrowych”
  • “Co łączy chorobę zwyrodnieniową stawów biodrowych z chorobą zwyrodnieniową
  • odcinka lędźwiowego kręgosłupa?”
  • “Choroba Strumplla – Loraina”
  • “Choroba stawów biodrowych i kręgosłupa lędźwiowego – analiza sprzężenia”
  • “Rehabilitacja po udarowa kończyny górnej”.

Wojciech Wolski mgr fizjoterapii

Fizjoterapeuta – pasjonat ortopedii i traumatologii oraz masażu leczniczego.

Dyplom magisterski zdobyty na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Rzeszowskiego. Licencjat ukończony na PPWSZ w Nowym Targu.

• Fizjoterapia po skręceniu stawu skokowego „w pigułce”
  • Zanik mięśni z nieczynności – zanik prosty – jak przywrócić prawidłowy stosunek anatomiczny i fizjologiczny tkanki mięśniowej
  • Rekonstrukcja więzadła krzyżowego przedniego – proponowane postępowanie fizjoterapeutyczne przed i po zabiegu operacyjnym
  • Proponowane postępowanie fizjoterapeutyczne po zerwaniu więzadła krzyżowego tylnego
  • Trening propriocepcji stosowany u pacjentów po rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego przy użyciu przeszczepu autogennego
  • Fizjoterapia osób starszych – praktyczne wskazówki
  • Jak uniknąć urazów w sporcie?

Już wielu zadowolonych klientów nam zaufało! Zapraszamy do współpracy!